sobota, 20 lutego 2016

Szybki tutorial transferu - vintage Coca-Cola na gotowej poduszce z IKEA

Transfer to w chwili obecnej moja ulubiona metoda przenoszenia grafik. Najmniej pracochłonna, tudzież brudochłonna ;) Są różne sposoby aby odbić obrazek na zdobionym przedmiocie. Są specjalne preparaty np Stamperii, można zrobić to na kleju do decoupage czyli tzw modge podge, można bezpośrednio na farbie akrylowej, niektórzy chwalą sobie olejek lawendowy...wszystko zależy od oczekiwanego efektu. Mój miał być dokładny tj co mam wydrukowane na drukarce LASEROWEJ, piszę specjalnie bo atramentówka się rozmarze, to samo miało się odbić na moim przedmiocie - z niewielkimi tylko ubytkami.
Zatem wybór był tylko jeden. Preparat do uszczelniania izolacji elektrycznych w aucie! Tak, jest taki jeden firmy Car Plan, metodę tą poleca blogerka iszart http://deco-szuflada.blogspot.com/search/label/transfer%20car%20plan czyli Ameryki nie odkrywam, ale dzielę się moimi doświadczeniami.
Mój przedmiot to poszewka na poduszkę z IKEA, namiary na osobnym zdjęciu gdybyście chcieli kupić taką samą. Cały proces opisałam zdjęciami krok po kroku, ale gbyby pojawiły się pytania, zapraszam do komentowania pod postem.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz